نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

سلامت یکی از شاخصه‌های تیم اجرایی دولت در قزوین است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: سلامت یکی از شاخصه‌های دولت سیزدهم است، شاهد هستیم که افراد دارای سلامت در استان در حال تلاش هستند و این اقدامات باعث امیدآفرینی بیشتر میان مردم می‌شود.

سلامت یکی از شاخصه‌های تیم اجرایی دولت در قزوین است

به گزارش قزوین‌نیوز به نقل از ایسنا، لطف‌الله سیاهکلی چهارشنبه ۲۴ خرداد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین ضمن اشاره به فعالیت‌های مثبت دولت سیزدهم اظهار کرد: با رویکرد دولت سیزدهم شاهد حرکت رو به جلوی کشور در عرصه‌های مختلف هستیم؛ اقدامات قابل توجه دولت در موضوع سیاست خارجی و نگاه به حذف دلار از معاملات جهانی از جمله موضوعاتی است که بسیار ارزشمند است و اجماعی را در منطقه و جهان به وجود آورده و امید را در میان مردم ایجاد می‌کند. 

وی ادامه داد: این امید دادن‌ها به مردم واهی نیست بلکه واقعی است و هر روز که می‌گذرد آثار مثبت آن قابل لمس‌خواهد شد ضمن اینکه در این میان ما به عنوان مسئول باید سعی کنیم این حس امیدواری در جامعه بیشتر شود. 

سیاهکلی با اشاره به عملکرد مدیریت ارشد اجرایی در استان قزوین، تصریح کرد: سلامت یکی از شاخصه‌های دولت سیزدهم است، شاهد هستیم که افراد دارای سلامت چه در سطح ملی و چه در استان در حال تلاش هستند و این تلاش‌ها به طور قطع باعث امیدآفرینی بیشتر بین مردم خواهد شد.

وی در ادامه به بحران آب در استان اشاره و بیان کرد: باید تهدید دشت قزوین را جدی بگیریم و برای اجرای سریعتر انتقال آب از سد طالقان به استان و کاهش مصرف آب‌های زیرزمینی اقدام کنیم و  لازم است مدیران استان در این زمینه دغدغه داشته باشند و برنامه‌های مدیریت منابع آبی را با جدیت پیگیری و عملیاتی کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس از گزارش‌دهی در شورای برنامه‌ریزی ابراز رضایت کرد و گفت: ارائه مباحث کارشناسی و انتقادی در جلسات موجب می‌شود تا با بحث و گفتگو بتوان به نتایج بهتری دست یافت اما با طرح دیدگاه‌های کارشناسی و انتقاد به امور هرگز نباید شائبه تخریب و زیرسوال بردن مدیر ایجاد شود بلکه باید بتوان در این نشست‌ها به روند مناسبی برای خدمت بهتر و حل مشکلات رسید. 

وی درباره وقوع سیل در منطقه الموت اظهار کرد: متأسفانه در سیل اخیر برخی مردم و کشاورزان منطقه الموت بار دیگر دچار آسیب شدند و به مزارع و باغات و اموال آن‌ها خسارت وارد شد و در سال گذشته نیز مشابه همین حادثه خسارت زیادی به ساکنان وارد کرد و انتظار می‌رود برای جبران خسارت آن‌ها اقدام مقتضی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان