گردهمایی بزرگان بازار بورس در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین از برگزاری گردهمایی بزرگان بازار بورس ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خبر داد.

گردهمایی بزرگان بازار بورس در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: با توجه به ویژگی‌ها و مزیت‌های اقتصادی استان قزوین اعم از فعالیت واحدهای صنعتی و پتانسیل کشاورزی استان قزوین، مشاوره به مردم در راستای سرمایه‌گذاری مناسب و هدایت سرمایه‌های عموم به حوزه‌های تولید و رونق کسب و کار، یکی از نیازهای ضروری است.

 

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت مالی با محوریت بورس، بانک، بیمه و رمز ارزها،  فضای بسیار مناسبی را برای آشنایی علاقه‌مندان با فرصت ‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا اولین نمایشگاه تخصصی صنعت مالی از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ مرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: در این نمایشگاه نمایندگانی از سیستم‌های بانکداری، کارگزاری‌های بورس، بیمه‌های تجاری و غیرتجاری و شرکت‌های خصوصی فعال در زمینه رمز ارزها و سرمایه‌گذاری در قالب ۲۵ غرفه از استان‌های تهران، اصفهان و قزوین شرکت خواهند داشت.

 

خورگامی در پایان یادآور شد: همچنین در برنامه‌های جانبی این نمایشگاه روزانه کارگاه‌های آموزشی مرتبط با فضای بازار سرمایه با حضور اساتید و بزرگان بازار بورس ایران به صورت رایگان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در این کارگاه‌های آموزشی مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان