واحدهای ساخته شده توسط تعاونی‌ها و مسکن مهر سنددار می‌شوند

عین‌الله کشاورز ترک ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از سند دار شدن ۲۰هزار مسکن مهر و کلیه واحدهای مسکونی احداث شده توسط تعاونی‌ها خبر داد.

واحدهای ساخته شده توسط تعاونی‌ها و مسکن مهر سنددار می‌شوند

به گزارش قزوین‌نیوز ؛ محمد چکشیان معاون اجتماعی،فرهنگی وزارت کار، عین‌الله کشاورز ترک مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، زارعی رئیس اتاق تعاون استان جهت بررسی مشکلات تعاونی‌ها در جمع تعاونی‌های تولیدی توزیعی و خدماتی استان حضور یافتند.

 

عین الله کشاورز ترک با اشاره به آغاز هفته تعاون و تقارن هفته دولت و تعاون در این جلسه اظهارداشت: تعاون می تواند در اقتصاد نقش کلیدی ایفا کند و این موضوع به اثبات رسیده است. 

 

کشاورز ترک در ادامه گفت: عملکرد و خروجی در تعاونی‌ها نسبت به سایر بخش‌ها حتما بهره‌ورتر و کارآمدتر بوده و امروز در دامداری و کشاورزی و مسکن نقش تعاونی‌ها برجسته است و اگر در بخش تعاون و سیاست گذاری تقیینی تعاون درست رفتار شود شاهد تجلی و نمود بیشتر این بخش خواهیم بود. 

 

وی اظهار داشت: بیش‌از ۲۰ هزار واحد مسکونی توسط تعاونی‌ها ساخته شده که هنوز سنددار نشده‌اند که در دستور کار قرار گرفته تا با تعامل شهرداری و دادن کد نوسازی فضایی برای سند دارشدن اقدام شود.

 

کشاورز ترک گفت: برای مسکن مهر هم با مصوبه جدید برای سند دار شدن اقدام کرده‌ایم و یا احیای اتحادیه مسکن مهر درصدد سند دار شدن همه منازل و واحدهای ساخته شده توسط تعاونی‌ها در طرح مسکن مهر هستیم.

 

این مدیر بیان کرد: بازارچه تعاون و مشاغل خانگی از دیگر طرح‌هاست که یک قطعه زمین برای آن پیش‌بینی شده و این فضا می تواند اتفاق خوبی باشد و دو گروه نخبه برای طراحی ورود کرده‌اند و با مشارکت دفتر روستایی استانداری اجرایی می‌شود. 

 

انتهای پیام /

 

منبع: برنا

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان