توزیع ۲۵هزار گذرنامه اربعین در استان قزوین

مدیرکل پست استان قزوین از توزیع ۲۴ هزار و ۹۷۰ گذرنامه اربعین از ابتدایی محرم تا کنون در این استان خبر داد.

توزیع ۲۵هزار گذرنامه اربعین در استان قزوین

به گزاراش قزوین‌نیوز ، ناصر مرادی مدیرکل پست استان قزوین با بیان اینکه تمام گذرنامه‌ها پس از دریافت، آماده‌سازی و توزیع می‌شوند، اظهار کرد: شهروندان پس از اطلاع از صدور گذرنامه و اخذ بارکد پستی می‌توانند به سامانه رهگیری پست مراجعه کنند و از اطلاعات جابجایی مرسوله مطلع شوند.

 

به گفته این مسوول تمام گذرنامه‌ها بر اساس نشانی به درب منازل متقاضیان ارسال می‌شوند و با توجه به اینکه مراجعه و ازدحام باعث تاخیر در روند کار می‌شود، از شهروندان درخواست داریم پس از اطمینان از صدور گذرنامه منتظر دریافت آن از طریق پست باشند.

 

مدیرکل پست استان قزوین اضافه کرد: هم اکنون باجه‌های کشیک اداره پست بعد از ظهرها در استان فعال است و شهروندان می‌توانند به باجه‌های پستی مراجعه کنند.

 

فعالیت شبانه‌روزی باجه‌های پست در قزوین

 

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین اگر موردی از گذرنامه‌ها دارای نقص نشانی باشند و نشانی دریافت گذرنامه ناقص باشد آن گذرنامه در باجه‌های معطله ما برگشت می‌خورد و در آنجا نگهداری می‌شود؛ هم اکنون ۲۵۰ گذرنامه در باجه معطله استان وجود دارد و باجه معطله تا نیمه شهریور ماه تا ساعت هشت بعدازظهر آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است .

 

انتهای پیام /

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان