دانشکده داروسازی در قزوین تاسیس می‌شود

نماینده مردم قزوین،‌ آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوزهای اولیه و تاسیس دانشکده داروسازی در استان قزوین خبر داد.

تاسیس دانشکده داروسازی در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز ، فاطمه محمدبیگی از تاسیس دانشکده داروسازی در قزوین خبر داد و افزود: با وجود فعالیت شرکت‌های متعدد دارویی و بهداشتی در قزوین، این استان از داشتن دانشکده داروسازی محروم بود و اکنون پس از گذشت سال‌ها تلاش، با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر این اتفاق مهم رقم خواهد زد.

محمدبیگی تصریح کرد: مسوولان استان به ویژه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی در راستای اخذ مجوزهای ضروری برای راه‌اندازی دانشکده داروسازی تلاش کردند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت اولیه تاسیس دانشکده داروسازی در قزوین در نشست شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی و رایزنی‌های متوالی با وزیر بهداشت، کمیسیون بهداشت مجلس و معاونت آموزشی در وزارتخانه بهداشت صادر شده است.

محمدبیگی یادآور شد: احداث دانشکده داروسازی در قزوین، گامی بلند در راستای ارتقا نظام سلامت و افزایش رتبه دانشگاه علوم پزشکی استان در کشور خواهد بود.

انتهای پیام /

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان