undefined

استاندار قزوین گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور و همت دولت سیزدهم پروژه انتقال آب سد طالقان به استان قزوین در حال انجام است و فاز دوم این پروژه در مهرگان و محمدیه اجرایی خواهد شد.

آب سد طالقان به مهرگان و محمدیه می‌رسد

به گزارش قزوین‌نیوز، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، پیش از ظهر امروز چهارم مهر در جریان بازدید از محل احداث خط لوله آبرسانی به شهرهای محمدیه و مهرگان اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های دولت در سال گذشته آب سد طالقان به آبیک رسید.

وی ادامه داد:  امسال هم با همت دولت و دستور رئیس جمهور، وزارت نیرو اقدام لازم را برای انتقال آب به سایر شهرها آغاز کرده و این پروژه در فاز بعدی در مهرگان و محمدیه  اجرایی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه وزارت نیرو قرار است اعتبارات این پروژه را تأمین و پرداخت کند، افزود: متناسب با تأمین اعتبار این پروژه اجرایی خواهد شد و آب با کیفیت و گوارای سد طالقان به شهرهای محمدیه و مهرگان خواهد رسید.

استاندار قزوین در پایان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده آب مصرفی برخی از شهرهای استان از آب شرب سد بالاخانلو و برخی دیگر از آب شرب سد طالقان تأمین می‌شود.

انتهای پیام

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان