کلاهبردار اینترنتی در قزوین دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: کلاهبردار اینترنتی در دومین اقدام خود برای کلاهبرداری از شهروندان قزوینی توسط پلیس غافلگیر و دستگیر شد.

کلاهبردار اینترنتی در قزوین دستگیر شد

به گزارش قزوین‌نیوز، سرهنگ امیرحسام عزیزی، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان قزوینی به واحد گشت‌ پلیس آگاهی و اظهارات وی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از او بررسی موضوع در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی از طریق یکی از اپلیکیشن‌های فضای‌مجازی قصد فروش لپ‌تاپ خود را داشته که پس از بارگذاری آگهی فردی به منظور خرید و رؤیت دستگاه با وی قرار ملاقات می‌گذارد.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: متهم پس از دریافت لپ‌تاپ، به منظور بررسی قابلیت‌های اشاره شده در آگهی، از شاکی جدا شده و ضمن عدم مراجعت پاسخگوی تماس‌های او نبوده که به همین منظور مالباخته به واحدگشت مراجعه کرده است.

وی با اشاره به اینکه با بررسی سرنخ‌های موجود و اشراف اطلاعاتی ویژه ماموران در کمتر از ۲۴ ساعت فرد مذکور شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به ۲ فقره کلاهبرداری با این روش اعتراف کرده و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان