اجرای طرح جوانی جمعیت با واگذاری زمین به ۸۰۰ متقاضی قزوینی

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: واگذاری زمین برای ۸۰۰ متقاضی این استان در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تا ۲ ماه آینده انجام می‌شود.

اجرای طرح جوانی جمعیت با واگذاری زمین به ۸۰۰ متقاضی قزوینی

به گزارش قزوین‌نیوز، علی هاشمی، مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به واگذاری زمین به ۸۰۰ متقاضی در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تا ۲ ماه آینده، اظهار کرد: با واگذاری این تعداد زمین به متقاضیان تقریبا فرآیند واگذاری برای ۸۰ درصد از واجدان شرایط تعیین تکلیف می‌شود.

وی در ادامه گفت: روز 6 مهرماه تعداد ۸۵ واحد زمین که پیش از این منجر به عقد قرارداد شده بود، در قالب طرح «پویش پیامبر مهربانی» به متقاضیان شهرستان بوئین‌زهرا تحویل داده می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه واگذاری مابقی زمین‌ها تا پایان سال نهایی خواهد شد، تأکید کرد: واگذاری زمین براساس تشکیل پرونده و سپری شدن فرآیند موجود در سامانه اداره کل راه و شهرسازی به صورت مستمر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان واگذاری اراضی در طرح جوانی جمعیت مربوط به زمان عید سعید غدیر خم است که در استان قزوین از شهر اقبالیه آغاز شده، تصریح کرد: از ابتدای واگذاری زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان قزوین،‌ ۹۸ باب زمین (۶۲ مورد انفرادی، ۳۶ مورد گروهی) به متقاضیان در استان قزوین واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: واگذاری‌ زمین براساس ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان