انتقاد عضو شورای شهر قزوین به عدم پرداخت حقوق کارگران

رئيس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پیمانکاران شرکت دهکده طبیعت و جایگاه‌های سی‌ان‌جی چندین ماه است که حقوق پرسنل خود را پرداخت نکرده‌اند و ضرورت دارد شهرداری قزوین اقدام عاجل در این خصوص داشته باشد.

انتقاد عضو شورای شهر قزوین به عدم پرداخت حقوق کارگران

به گزارش قزوین‌نیوز، ولی چگینی، رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا، اظهار کرد: پرسنل پیمانکاری شرکت دهکده طبیعت از اردیبهشت ماه و جایگاه‌های سی‌ان‌جی از تیر ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و ضرورت دارد این موضوع سریع پیگیری شود.

وی ادامه داد: بسیاری از پرسنل این شرکت‌ها به دلیل تأخیر در دریافت حقوق دچار مشکلات خانوادگی و معیشتی شده‌اند و سزاوار نیست که نسبت به آنها بی‌تفاوت باشیم.

این مسئول افزود: ننگ بر ما که اینجا بی‌تفاوت نسبت به آدم‌هایی بنشینیم که با شرافت کار می‌کنند و ما هم سرماه حقوق به او نمی‌دهیم.

چگینی با تأکید به لزوم نظارت مستمر شهرداری بر کار پیمانکاران و نحوه پرداخت حقوق از سوی شرکت‌های پیمانکاری، خاطرنشان کرد: اگر پیمانکار تعهد کاری ندارد چرا شهرداری نسبت به برخورد با آنها هیچ کاری انجام نمی‌دهد؟ عزت‌نفس پرسنل و کارگران برای ما مهم است و باید مدیریت شهری هرچه سریعتر این مشکل را برطرف کند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان