امحاء 1500 کیلوگرم انواع موادمخدر در قزوین

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از امحای یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی در هفته فراجا خبر داد.

امحاء 1500 کیلوگرم انواع موادمخدر در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، سرهنگ داوود عبدالمالکی، جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین صبح امروز در حاشیه مراسم امحاء انواع موادمخدر اظهار کرد: در نیمه نخست جاری بیش از ۲ تن انواع مخدر در استان قزوین کشف و یک هزار و ۹۸۷ نفر نیز به اتهام حمل، نگهداری و توزیع موادمخدر بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه ۵۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مربوط به قاچاقچیان موادمخدر در استان قزوین توقیف شده است، ادامه داد: هدف پلیس ضربه‌زدن به توان مالی قاچاقچیان بوده و در این مسیر با کمک دستگاه قضایی گام‌های مثبتی تاکنون برداشته شده است.

سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد: به سوداگران مرگ در حوزه موادمخدر هشدار می‌دهیم که پلیس در برخورد با مجرمان قاطعانه ایستاده و هیچ گونه اغماضی در این زمینه به عمل نمی‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: در همین رابطه و در درخواست‌های مهم شهروندان از پلیس، برخورد قاطع با فروشندگان و سوداگران مرگ در حاشیه شهرها است و به همین علت امسال بیش از یک هزار و ۲۰۰ طرح امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم‌خیز استان از سوی فراجا به مورد اجرا گذاشته شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان یادآور شد: جمع‌آوری و تحویل یک هزار و ۵۰ معتاد متجاهر به کمپ‌های ترک‌ اعتیاد از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر در سال جاری بود.


انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان