بازار لاستیک خودرو زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در پی کشف ۱۵۰ حلقه لاستیک خودرو در یک واحد صنفی، اقدامات نظارتی در این بازار تشدید شده است.

بازار لاستیک خودرو زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، حجت بیک، معاون اجرایی تعزیرات حکومتی قزوین اظهار کرد: با اجرای گشت مشترک تعزیرات حکومتی و پایش مستمر بازار لاستیک خودرو، در سرکشی از یک واحد صنفی ۱۵۰ حلقه انواع تایر کشف و دستور عرضه کالای مکشوفه در بازار صادر شد.
 
وی افزود: برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سلسله اقدامات نظارتی در بازار لاستیک خودرو تشدید شده و گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صمت و اتحادیه مربوطه بر عملکرد نمایندگی‌ها، عاملین فروش، قیمت‌ها و نحوه توزیع لاستیک نظارت می‌کنند.
 
بیک در ادامه گفت: با توجه ‌به قرار گرفتن لاستیک خودرو در زمره کالاهای اساسی اولویت‌دار هرگونه تخلف،‌ نگهداری بی مورد کالا در انبار، احتکار، عدم صدور فاکتور معتبر، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، قاچاق بر اساس قانون و خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان