دقیقی: شمس‌آذر مقابل استقلال، تیم برتر میدان بود

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با اشاره به اینکه شمس آذر درمقابل استقلال تیم برتر میدان بود، گفت: در این دیدار دفاعی بازی نکردیم.

دقیقی: شمس‌آذر مقابل استقلال، تیم برتر میدان بود

به گزارش قزوین‌نیوز، سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر قزوین، پس از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران که با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار کرد: خوشحالم که امروز در قزوین شاهد وحدت درون استانی بودیم که با تلاش بازیکنان و کادر فنی میسر شد و آن را تقدیم مردم کردیم. 

وی ادامه داد: گفته بودم به دنبال برد در دیدار مقابل استقلال هستیم. دفاعی بازی نکردیم و باید بدانیم که استقلال تیم پر مهره‌ای است که بازیکنان با کیفیتی دارد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با بیان اینکه «تلاش کردیم در دقایقی از بازی به تیم خوب استقلال فشار بیاوریم،» عنوان کرد: استقلالی‌ها به دلیل فیزیک بلند بازیکنان خود روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های بلند تمرکز زیادی دارند و به جز ضربات ایستگاهی در نیمه اول از نظر تاکتیکی تیم برتر میدان بودیم.

دقیقی در مورد صحنه پنالتی توضیح داد: پنالتی اول بازی قضاوتش به عهده اهل فن و داوری است و فکر می‌کنم این پنجمین پنالتی به شمار می‌رود که در طول این فصل علیه تیم ما گرفته می‌شود و این در حالی است که هنوز پنالتی به نفع تیم ما گرفته نشده است.

وی افزود: پنالتی امروز استقلال مشکوک بود، ضمن اینکه یک پنالتی دیگر هم بود که داور می‌توانست پنالتی و اخراج اعلام کند. در کل داور نزدیک به صحنه‌ها بود و به جز آن صحنه مشکوک پنالتی قضاوت خوبی انجام داد که آن را هم به اهالی فن می‌سپاریم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با تأکید بر اینکه تیمش امروز بر اساس مسائل فنی و تاکتیکی، تیم برتر میدان بود گفت: گل اول استقلال روی اتفاق و گل دوم نیز روی اشتباه بین دفاع و دروازه‌بان پیش آمد. در عین حال تمام موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم بر اساس کارهای تاکتیکی بود.

دقیقی ادامه داد: تعداد زیادی کرنر زدیم و ارسال‌های زیادی روی دروازه حریف داشتیم، کارهای ترکیبی از کناره‌های زمین داشتیم و چند گل خالی هم نزدیم. این افتخاری است برای مجموعه شمس‌آذر که مقابل تیم بزرگ استقلال با این شرایط و کیفیت بازی کرد.

وی با اشاره به اینکه «امروز مقابل استقلال بارها و بارها حرکات تمرین شده خود را تکرار و موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم،» گفت: جلوی تیم‌های بزرگ گل زدن و موقعیت خلق کردن خیلی سخت است و امروز در فاز حمله خوب ولی در بحث دفاعی ضعیف بودیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر افزود: زمانی که فوتبال شناوری ارائه می‌دهید ممکن است به حریف هم بر اثر اشتباه موقعیت بدهید و باید بدانیم اگر فوتبال زیبا می‌خواهید این مسائل هم وجود دارد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و دنبال این هستیم که فصل را با اعتبار و آبرو تمام کنیم.

دقیقی با اشاره به اینکه «هدفمان در فصل اول ماندن در لیگ برتر است،» گفت: هر رتبه‌ای به دست آوریم به دلیل تلاش باشگاه و بازیکنان است و هرچه در جدول بالاتر باشیم شیرین تر خواهد بود و باید بدانیم که رقابت‌ با تیم‌های لیگ‌ برتری که هم بیشتر هزینه کرده اند و هم از بازیکنان بهتری برخوردار هستند، سخت است.

انتهای پیام

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان