سخنگوی دولت:

رژیم صهیونیستی قدرت دفاع از امنیت خود را ندارد

سخنگوی دولت در مراسم ۱۳ آبان استان قزوین گفت: رژیمی که سال‌ها هزینه کرد تا امنیت غرب آسیا را به چالش بکشد امروز قدرت دفاع از امنیت خود را ندارد و پدران نامشروع او باید برای نجاتش تلاش کنند.

رژیم صهیونیستی قدرت دفاع از امنیت خود را ندارد

به گزارش قزوین‌نیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز در مراسم ۱۳ آبان در میدان آزادی قزوین با اشاره به جنایت‌های استکبار جهانی و آمریکا اظهار کرد: ایالات متحده و سایر همپیمانانش از استقلال، آزادی و بیداری ملت‌ها واهمه دارند، از اینکه روزی یک ملتی عنان امور کشور خود را به دست بگیرند و آینده‌ کشور را جوانان و نوجوانان، نخبگان، دانشگاهی‌ها و مردم خودشان مشخص کنند می‌ترسند. چون گرفتن عنان امور به دست مردم یعنی از بین رفتن منافع مستکبرین و روشن شدن حقایقی که وجود دارد.

وی در ادامه گفت: سال‌ها پیش در سفارت‌خانه آمریکا که در ایران فعالیت داشت اقدامات مجرمانه‌ای توسط ایالات متحده رخ می‌داد که این اطلاعات جاسوسی در گاوصندوق‌های ضد سرقت و اتاق‌هایی که درب‌های آن در سه مرحله با رمز و فقط با حضور افراد خاص امکان باز شدن داشت محافظت می‌شد. در صورتی که با بالاترین امکانات محافظتی از این مدارک جاسوسی نگهداری می‌شد اما بعد از استفاده، این مدارک و کاغذ‌ها را امحا و تبدیل به کربن می‌کردند. همه این اقدامات جاسوسی در مکانی که به دروغ سفارتخانه نامگداری شده بود اتفاق می‌افتاد.

این مسئول با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در ایام‌الله ۱۳ ‌آبان بیان کرد: امروز بعد از گذشت ۴۵ سال از این واقعه این دور هم جمع شدن‌ها در شهرها و استان‌های مختلف در نقاط مختلف ایران اسلامی یک پیام بزرگ برای سردمداران استکبار جهانی دارد، این جوانان و نوجوانان ایرانی و انقلابی با حضورشان در این مراسم اعلام می‌کنند ما همان مسیر جوانان مبارز انقلابی آن روزها را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: حضور همیشگی جوانان در مراسم ایام‌الله ‍۱۳ آبان این پیغام را برای آمریکا دارد که با هزینه‌هایی که برای انحراف جوان ایرانی می‌کنند نتیجه‌ای نخواهد دید و یک آرمان علی‌وردی کافیست، چون جوان ایرانی از نسل شهید بابایی‌هاست و بیدار است. این جوانان و نوجوانان در ایران اسلامی و امتدادشان در گستره سرزمین‌های مقاومت در لبنان و غزه و فلسطین اشغالی از نسل همان جوانانی هستند که اقدام خودش‌جوش و انقلابی برای حفظ و دفاع از حقشان انجام دادند و نتیجه مقاومتشان را گرفتند. یقیناََ نتیجه مقاومت جوانان غزه نیز به زیر افکندن مقامات صهیونیستی از مسند قدرت سیاسی و قدرت پوشالی‌ خواهد بود.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: در طول این سال‌ها آمریکا و رژیم صهیونسیتی هرروز ضعیف‌تر از روز قبل شدند و ایران و ایرانی قوی‌تر و روبه رشد حرکت کرده است. اگر روزی تصور می‌شد هیمنه امریکا همینه پوشالی نابود نشدنی‌ است، سال ۵۸ جوانان ایرانی در لانه جاسوسی نشان دادند که هیمنه پوشالی چیزی جز کف روی آب نیست.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن نابودی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اگر روزی تصور می‌شد قدرت نظامی رژیم صهیونسیتی نابود نشدنی است امروز جوانان غزه نشان دادند که این ادعاها یک ادعای توخالی بیشتر نیست. رژیمی که سال‌ها هزینه کرد تا امنیت غرب آسیا را به چالش بکشد امروز قدرت دفاع از امنیت خود را ندارد و پدران نامشروع او باید برای نجاتش تلاش کنند و بدون شک بر اساس مبانی قرآن حق ماندنی و باطل رفتنی است و پیروزی در منطقه و جهان از آن مقاومت است.

سخنگوی دولت در پایان گفت: همانگونه که نماد فرعونیان جهان این بوده که مردم را بترسانند و از مسیر حق منحرف کنند، نماد مقاومین عصر تاریخ هم این است که هرگز از این هیمنه‌های پوشالی نمی‌هراسند و می‌دانند که حق ماندنی و باطل رفتنی است.

انتهای پیام

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان