در 6 ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

کاهش ۴۲ درصدی سرقت تجهیزات شبکه برق استان قزوین

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در 6 ماه نخست سال جاری با کاهش ۴۲ درصدی سرقت شبکه سیم مسی نسبت به 6 ماه اول سال گذشته روبه‌رو بودیم.

کاهش ۴۲ درصدی سرقت تجهیزات شبکه برق استان قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، فضل‌الله لطیفی، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به کاهش چشمگیر سرقت سیم مسی در 6 ماه نخست سال جاری اظهار کرد: در 6 ماه نخست سال جاری با کاهش ۴۲ درصدی سرقت شبکه سیم مسی نسبت به 6 ماه اول سال گذشته روبه‌رو بودیم، در سه ماه تابستان سال جاری نسبت به بهار حدود ۴۵ درصد کاهش سرقت تجهیزات و شبکه سیم مسی صورت گرفته و با توجه به تمهیدات انجام شده روند کاهش سرقت‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

وی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار را یکی از مهمترین عوامل کاهش این سرقت‌ها دانست و عنوان کرد: در رابطه با پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه، تعاملاتی با نیروی انتظامی صورت گرفته که بر این اساس ۳ اکیپ گشت شبانه در قزوین و ۳ اکیپ در شهرستان‌های دیگر استان بصورت مداوم به فعالیت می‌پردازند و دستگیری سارقان در نیمه سال جاری ۲۶ درصد افزایش داشته است.

لطیفی با بیان اینکه حدود ۶۵ درصد این سرقت‌ها در مرکز استان اتفاق افتاده تصریح کرد: برای امسال حدود ۱۰۰۰ کیلومتر تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار در نظر گرفته شده که تا به امروز ۴۲۴ کیلومتر آن انجام شده و انتظار می‌رود تا پایان سال و با تکمیل اقدامات لازم در این زمینه شاهد کاهش چشمگیر سرقت سیم‌های مسی در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در طول دو سال اخیر اقدمات گسترده و مناسبی در زمینه مقابله و پیشگیری از سرقت در سطح استان به انجام رسیده، گفت: اماکن و تأسیسات این شرکت مجهز به دوربین‌مدار بسته بوده و تعداد ۵ انبار این شرکت نیز مجهز به سیستم ضد سرقت است.

انتهای پیام

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان