حل مشکل برق ۳ واحد صنعتی در بوئین‌زهرا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین‌زهرا از حل مشکل تأمین برق سه واحد صنعتی در شهرک صنعتی غیردولتی پاسارگارد بوئین‌زهرا خبر داد.

حل مشکل برق ۳ واحد صنعتی در بوئین‌زهرا
به گزارش قزوین‌نیوز، محمدرضا کرمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین‌زهرا اظهار کرد: مشکل تأمین برق سه واحد صنعتی در شهرک صنعتی غیردولتی پاسارگارد بوئین‌زهرا حل شد که در این شهرک مجتمع سابق چرم‌سازی فتح‌آباد بیش از ۶۰ واحد صنعتی و تولیدی وجود دارد که در زمینه فرآوری هیدروکربن فعالیت دارند.

وی در ادامه افزود: در سال جاری تعدادی از این شرکت‌ها با مشکل تأمین برق روبه‌رو شده بودند که می‌توانست موجب بیکارشدن بیش از ۱۰۰ نفر نیروی کاری شود که به صورت مستقیم در این واحدها فعالیت داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین‌زهرا بیان کرد: به همین منظور و در خصوص رفع موانع تولید موضوع در کارگروه شهرستانی ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح شد و بعد از بررسی تصمیمات لازم با حضور شرکت توزیع نیروی برق، برای تأمین برق این واحدها و جلوگیری از توقف تولید آن‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان