یک فوتی در سانحه رانندگی در تاکستان

رئیس پلیس‌راه استان قزوین از کشته و مجروح شدن 2 نفر در برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

یک فوتی در سانحه رانندگی در تاکستان
به گزارش قزوین‌نیوز‌، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش، رئیس پلیس‌راه استان قزوین، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در سه‌راهی شامی شاپ به سمت ضیاءآباد از توابع شهرستان تاکستان، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با یک دستگاه موتور سیکلت به دلایل نامعلومی برخورد کرده است.

ذاکری‌منش بیان کرد: در این حادثه متأسفانه راکب موتور سیکلت به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرد و راننده خودرو نیز که مصدوم شده بود، توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با اشاره به‌اینکه علت تامه تصادف، توسط کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است، گفت: رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و استفاده راکبان موتور سیکلت از کلاه ایمنی تا حد زیادی می‌تواند از ایجاد تلفات در این گونه حوادث پیشگیری کند.

انتهای پیام

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان