کشف کارگاه تولید روغن تقلبی در قزوین

دادستان قزوین از کشف کارگاه تولید روغن‌های صنعتی تقلبی و دستگیری 5 نفر در این پرونده خبر داد.

کشف کارگاه تولید روغن تقلبی در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، حسین رجبی، دادستان قزوین در گفتگو با خبرنگاران از کشف کارگاه تولید روغن‌های صنعتی تقلبی و دستگیری 5 نفر در این پرونده خبر داد.

وی افزود: این کارگاه تولیدی روغن‌های صنعتی تقلبی (هیدرولیک) در قزوین با استفاده از سوخت گازوئیل قاچاق به صورت غیر قانونی و غیر مجاز با ترکیب فرآورده‌های نفتی نسبت به تهیه روغن هیدرولیک تقلبی اقدام می‌کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه مقداری از این روغن های تقلبی با بسته بندی و علامت تجاری جعلی شرکت های مختلف و جعل علامت استاندارد در سراسر کشور توزیع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: هفت نفر به عنوان متهم در این رابطه شناسایی شدند که سه نفر متهم اصلی و چهار نفر دیگر نیز به عنوان کارگر در این کارگاه فعالیت داشتند.

رجبی تصریح کرد: در حال حاضر دو نفر از متهمین اصلی متواری بوده و متهم اصلی نیز به اتهام "جعل نشان تجاری، علامت استاندارد و قاچاق سوخت به نحو سازمان یافته" به همراه چهار نفر دیگر به اتهام " معاونت قاچاق سوخت به نحو سازمان یافته از طریق بسته‌بندی فرآورده‌های نفتی" با صدور قرار بازداشت موقت روزانه زندان شدند.

وی افزود: بر اساس فاکتورهای موجود، متهمین تا کنون به فروش بیش‌از 286 هزار لیتر روغن هیدرولیک تقلبی اقدام و در بررسی‌ها حدود یک هزار و 500 لیتر روغن از این کارگاه کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمین فراری صورت گرفته و دستور قضایی نیز برای جمع آوری روغن های تقلبی در سطح کشور صادر شده است.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان