واگذاری زمین قانون جوانی‌ جمعیت در قزوین با سرعت درحال انجام است

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در راستای اجرای ماده ۳ و ۴ قانون جوانی جمعیت در استان قزوین تا کنون طی چندین‌مرتبه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر اهدا شده است.

واگذاری زمین قانون جوانی‌ جمعیت در قزوین با سرعت درحال انجام است

به گزارش قزوین‌نیوز، سیدعلی هاشمی، مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان قزوین پیرامون واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزند و بیشتر اظهار کرد: براساس قانون جوانی‌جمعیت دولت مکلف است یک‌قطعه زمین براساس طرح‌های هادی روستایی و شهری یا طرح‌های جامع و تفصیلی شهری مصوب برای ساکنان در روستا‌ها یا شهر‌ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر واگذار نماید.

وی بیان کرد: در همین راستا و در حمایت از جوانی جمعیت امروز به تعدادی دیگر از خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر در استان قزوین زمین واگذار شد.

هاشمی ادامه داد: واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر از شهرهای اقبالیه، بوئین‌زهرا و شال بودند و امیدواریم در نوبت‌های بعدی واگذاری زمین شاهد رشد و ارتقاءِ در این بخش باشیم.

وی خاطرنشان کرد: زمین‌های مورد نیاز برای اهدای اراضی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر تعیین تکلیف خواهد شد و مشکلی در اجرای کامل این قانون در استان قزوین وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دولت برای تأمین مسکن اقشار جامعه واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است و همه خانواده‌هایی که تاریخ تولد فرزند سوم آنان همزمان یا پس از زمان ابلاغ قانون جوانی‌جمعیت یعنی از ۲۴آبان‌ماه ۱۴۰۰ باشد مشمول این تسهیلات هستند.

انتهای پیام

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان