دستگیری ۱۴۶ سارق و مالخر در طرح امنیت اجتماعی قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی چهار در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۴۶ نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

دستگیری ۱۴۶ سارق و مالخر در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین، اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با سرقت‌ها و با هدف کاهش و مهار جرائم به‌ویژه سرقت و به منظور تأمین آسایش و امنیت عمومی، طرح پیشگامان امنیت اجتماعی ۴ به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران انتظامی استان در طول اجرای این طرح ۶۷ فقره پرونده سرقت از قبیل سرقت منزل و اماکن دولتی و خصوصی را کشف کرده و در این رابطه ۱۴۶ نفر مالخر وسارق دستگیر شدند.

وی از کشف ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در مدت اجرای این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازدید از واحدهای صنفی خرید و فروش اقلام ضایعاتی بیش از ۳۴۰ متر کابل برق سرقتی، ۲ دستگاه دوچرخه و تعدادی اقلام دیگر کشف شد و ۴ واحد صنفی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند پلمب و متصدیان این واحدهای صنفی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ابراهیمی با بیان اینکه در این مدت ۲۵۸ نقطه از مکان‌های آلوده و جرم‌خیز استان مورد پاکسازی قرار گرفته‌اند، تأکید کرد: بیش از ۱۷ کیلو و ۳۱۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۸ نفر قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های پلیس است و افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه، امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، پلیس در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه اغماضی قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان