کشف ۲ هزار قلم خوراکی قاچاق از سواری سمند

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف بیش از 2 هزار قلم انواع مواد خوراکی قاچاق در سواری سمند و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

کشف ۲ هزار قلم خوراکی قاچاق از سواری سمند

به گزارش قزوین‌نیوز، سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن 2 هزار و 404 قلم اقلام خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه تائیدیه از سازمان غذا و دارو و مدارک مثبت گمرکی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه متهم به مراجع قضائی معرفی و ارزش ریالی محموله کشف شده بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: استفاده از کالای قاچاق به‌ویژه اقلام و موادغذایی علاوه بر تأثیرات جبران‌ناپذیری که در چرخه اقتصاد کشور دارد، به‌دلیل عدم کسب تائیدیه‌های لازم مانند استاندارد سازمان غذا و دارو می‌توانند مسمومیت یا خطرات جانی جبران‌ناپذیری را در پی داشته باشد.

انتهای پیام

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان