شرایط جدید خرید شیرخشک اعلام شد

ارائه کدملی و تاریخ تولد نوزاد هنگام خرید شیرخشک الزامی است و در شرایط جدید، به ازای هر نوزاد ۲۰ قوطی شیر خشک ارائه خواهد شد که ۱۰ قوطی آن با ارز یارانه‌ای است.

شرایط جدید خرید شیرخشک اعلام شد
به گزارش قزوین‌نیوز،‌ محجوب، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: ارائه کدملی و تاریخ تولد نوزاد هنگام خرید شیرخشک الزامی است. از بیستم مهر عرضه شیرخشک با ثبت در سامانه تیتک انجام می‌شود.

وی گفت: از مهرماه عرضه شیرخشک در داروخانه‌ها با کدملی اطفال انجام می‌شود. اوایل کار مشکلاتی وجود داشت اما با پیشرفت کار باتوجه به ساماندهی سیاست ارزی این وضعیت ساماندهی خواهد شد. داروخانه‌ها هم موظف به عرضه شیرخشک با کدملی اطفال هستند و در غیر اینصورت از عرصه توزیع حذف خواهند شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: هنوز شیرخشک‌هایی که در داروخانه‌ها وجود دارد با ارز داروخانه‌ای بوده و با اتمام این شیرها با عرضه شیر با شرایط جدید 20 قوطی شیرخشک به ازای هر نوزاد تا 2 سال که ده قوطی با ارز یارانه‌ای و بالاتر از آن با قیمت تمام شده فراهم خواهد بود.

این مسئول در پایان تصریح کرد: تا این لحظه برنامه براین اساس بوده و به‌جز چند داروخانه که ثبت تیتک نمی‌کردند و از عرصه ارائه شیرخشک حذف شدند، بقیه داروخانه‌ها در سطح استان در حال عرضه شیر هستند.

انتهای پیام

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان