دستگیری شرور فراری در آبیک

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از دستگیری یکی از اراذل و اوباش حرفه‌ای این شهرستان معروف به «چری» بعد از چهار سال متواری بودن خبر داد.

دستگیری شرور فراری در آبیک

به گزارش قزوین‌نیوز، سرهنگ بهروز لامعی،  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از دستگیری یکی از اراذل و اوباش حرفه‌ای این شهرستان معروف به «چری» بعد از چهار سال متواری بودن خبر داد.

وی با بیان اینکه این فرد از اوباش و افراد شرور شهرستان آبیک و دارای سوابق متعدد درگیری، شرارت، ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر، تیراندازی با سلاح جنگی و ... بوده است، اظهار کرد: این مجرم که معروف به «چری» است، بیش از ۴ سال متواری بود که با اقدامات و تلاش شبانه روزی پلیس استان قزوین و شهرستان آبیک، امروز در محل اختفای خود در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی افزود: این فرد در مدت متواری بودن خود اقدامات مجرمانه متعددی هم مرتکب شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک بیان کرد: پس از دستگیری، این اوباش حرفه ای برای رسیدگی به پرونده های قبلی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد و تحقیقات در جهت کشف جرایم ارتکابی جدید ادامه دارد.

لامعی در پایان گفت: با کسانی که مرتکب جرم شده و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند قاطعانه برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد متهمی از چنگ قانون فرار کند.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان