کالای قاچاق در تاکستان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وتوقیف ۲ دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبرداد.

کالای قاچاق در تاکستان توقیف شد

به گزارش قزوین‌نیوز، سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اظهار کرد: در راستای تداوم طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس‌از توقف خودرو و بازرسی از آن توسط مأموران، ۲ هزارو ۶۸۰ ثوب انوع البسه قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده، کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: درعملیات دیگر ماموران انتظامی پاسگاه ضیاءآباد حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و آن را متوقف که در بازرسی به عمل آمده، تعداد ۴۲ دستگاه خردکن و آبمیوه‌گیری قاچاق کشف و یک نفر دراین خصوص دستگیر شد.

وی با اشاره به‌اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآوردشده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس‌از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان