به گزارش قزویننیوز، محمد ربیعی سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین از راهاندازی سامانه ثبت شکایات و گزارشهای مردمی خبر داد.
وی افزود: شهروندان میتوانند در صورتی که از عملکرد معاونتها، مدیران مناطق، سازمانها، ادارات و واحدهای شهرداری شکایت داشته و یا نسبت به نقض قوانین و مقررات مربوطه اعتراض دارند، موارد را از طریق سامانه شکایات مردمی پیگیری کنند.
سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین گفت: این سامانه در بستر برنامه کاربردی قزوین من و در بخش ارتباطات و نظر سنجی به آدرس http://my.qazvin.ir ایجاد شده است و شهروندان میتوانند در این بخش از طریق فرم ثبت شکایات مردمی و طی مراحل پیش بینی در سامانه شکایات خود را ثبت کنند.
ربیعی در پایان افزود: این سامانه امکان ثبت شکایت بهصورت فوری با قابلیت افزودن مستندات شامل تصویر، صوت و همچنین امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری را به شهروندان میدهد.
انتهای پیام/