خدمات پارکینگ بیمارستان قدس رایگان شد

پیرو گزارشات و نارضایتی مردم از خدمات درمانی، دبیر قرارگاه احیای حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان از بیمارستان قدس بازدید کرد.

خدمات پارکینگ بیمارستان قدس رایگان شد

به گزارش قزوین‌نیوز، پیرو گزارشات متعددی مبنی بر عدم ارائه خدمات درمانی مناسب در بیمارستان قدس قزوین، سیدجمال حسینی به عنوان دبیر قرارگاه احیای حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه جمعی از مطالبه‌گران از این بیمارستان تخصص کودکان بازدید کرد.

جمعی از شهروندان با اعلام نارضایتی از وضعیت دریافت کرایه پارکینگ مقابل بیمارستان قدس، از این مقام قضایی خواستند تا در این زمینه ورود نماید.

حسینی، دبیر قرارگاه احیای حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه این بازدید از مسوولان شهرداری خواست تا در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند. 

شهرداری قزوین نیز بلافاصله با صدور اطلاعیه‌ای  اعلام کرد: پارکینگ قدس از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح برای مراجعین بیمارستان قدس رایگان می‌باشد.

حسین رجبی با اعلام خبر تشکیل قرارگاه احیای حقوق عامه در دادستانی مرکز استان، اظهار کرد: براساس اصل ۶۱ و بند دوم اصل ۱۵۶ قانون اساسی و دستورالعمل «نظارت و پیگیری حقوق عامّه» مصوب ۱۳۹۷؛ سیدجمال حسینی به عنوان دبیر قرارگاه احیای حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین تعیین شد.

به گزارش قزوین‌نیوز، رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین چندی پیش با انتصاب سیدجمال حسینی به عنوان دبیر قرارگاه احیای حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین تاکید کرده بود: اهتمام در جهت احقاق حقوق عامه در حوزه «انفال، امور بانکی، خانواده و‌جوانان، فرهنگ عمومی، حقوق شهروندی، امور مالیاتی، محیط زیست و...» از جمله مواردی است که در متن ابلاغیه دبیر قرارگاه احیای حقوق عامه حائز اهمیت و مورد مطالبه این دادستانی است.

 


انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان