اتاق بازرگانی به دنبال تقویت گردشگری استان قزوین است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین از راه‌اندازی کمیسیون‌های مختلف به‌ویژه در بخش گردشگری خبر داد و افزود: مهم‌ترین وظیفه اتاق بازرگانی کمک به حل مشکلات واحدهای صنعتی است که در نهایت به اشتغالزایی منجر می‌شود.

اتاق بازرگانی به دنبال تقویت گردشگری استان قزوین است

به گزارش قزوین‌نیوز؛ مهدی عبدیان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یکی از نقاط قوت اتاق بازرگانی استان قزوین در دوره جدید راه‌اندازی کمیسیون دانش‌بنیان است، در این کمیسیون رؤسای دانشگاه‌های استان عضو هستند و از نظرات آن‌ها برای تحقق شعار سال استفاده می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۶ کمیسیون و ۲ کمیته در اتاق بازرگانی قزوین گفت: آثار تاریخی قزوین از اصفهان بیشتر است اما ظرفیت‌های این استان برای معرفی‌ این آثار آن‌چنان که باید و شاید نیست.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین، شفافیت را یکی از مولفه‌های در دوران جدید این اتاق دانست و افزود: در زمان تحویل این اتاق بالغ‌بر ۱۴ میلیارد کسری بودجه و حدود ۸ میلیارد بدهی به اشخاص و اتاق ایران وجود داشت و هم‌اکنون در آستانه تسویه این بدهی‌ها هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با هماهنگی و تهیه بودجه لازم درحال تکمیل فضای داخلی ساختمان اتاق بازرگانی هستیم که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین با اشاره به حمایت اتاق بازرگانی از جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌ فرهنگی، عنوان کرد: در تلاش هستیم اطلاعات واحدهای تولیدی فعال در استان را با همکاری استانداری قزوین احصا کرده و ضمن همکاری و ایجاد روابط مستمر با رایزنان اقتصادی ایران در کشورهای مختلف در راستای بهبود وضعیت صادرات استان اقدام کنیم.

عبدیان اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه اتاق بازرگانی کمک به حل مشکلات واحدهای صنعتی است که در نهایت به اشتغالزایی منجر می‌شود، در استان قزوین واحدهای صنعتی بزرگی داریم که دفتر مرکزی آن‌ها در تهران است و پیگیر هستیم که دفتر این واحدها به قزوین منتقل شود تا خدمات آن‌ها هم برای استان قزوین باشد.

وی در پایان بیان کرد: تاکنون برای ۱۷۶۵ نفر در استان قزوین کارت بازرگانی صادر شده که در حال حاضر ۷۶۰ کارت فعال است و طی 6 ماهه گدشته نیز ۲۲۰ کارت جدید صادر شده است.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان