تصادف معاون وزیر صمت در قزوین

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت حین عبور از استان قزوین دچار سانحه تصادف و به شدت مجروح شد.

تصادف معاون وزیر صمت در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، محمدمهدی برادران، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت ساعاتي پیش به دلیل سانحه رانندگی در استان قزوین مجروح شده است.

بر اساس گفته‌های یک منبع آگاه، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل سفر رئیس جمهور به زنجان در حال عزیمت به این استان بوده که خودروی وی در حوالی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دچار سانحه و به شدت مجروح شده است.

معاون وزیر صمت از ناحیه سمت راست قفسه سینه دچار آسیب و شکستگی دنده شده و هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های قزوین بستری شده است.

حسن اسماعیلی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین با اشاره به این حادثه گفت: خودروی معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت که دو نفر همراه ایشان شامل راننده و سرنشین دیگر بودند در اتوبان قزوین_کرج در ورودی دانشگاه آزاد باراجین واژگون می‌شود.

وی افزود: بر اثر واژگونی خودروی پژو پارس هر سه نفر، مصدوم می‌شوند و بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام می‌شود و توسط گروه اعزامی به بیمارستان رازی قزوین منتقل می‌شوند.

دکتر پرویز ایزدفر جراح و پزشک معالج معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تشریح جزییات این حادثه گفت: به دلیل وجود اندکی خون در ریه برادران با مشورت با بیمار و همراه ایشان بیان کردیم که آمادگی ادامه درمان و لوله گذاری در قفسه سینه ایشان را داریم که به اصرار معاون وزیر و همراه ایشان، از نظر سهولت در رفت و آمد و مسایل دیگر تصمیم گرفته شد که به بیمارستان خاتم الانبیا تهران منتقل شوند.

انتهای پیام /

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان