چوب حراج بر سر شمس‌آذر قزوین

در شرایطی که تیم شمس‌آذر بدون سرمربی بود، برخی تیم‌ها از فرصت ایجاد شده استفاده و رایزنی خود را با بازیکنان آغاز کردند.

چوب حراج بر سر شمس‌آذر قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، شمس‌آذر با نمایش خیره‌کننده‌ خود نیم فصل را به پایان رساند و برای آمادگی بیشتر به ترکیه سفر کرد اما یکباره انتشار خبری در صفحه شخصی سرمربی این تیم، سبب شوکه اهالی ورزش در استان قزوین شد.

سعید دقیقی اعلام کرده بود که به دلیل بحران‌های مالی این باشگاه خصوصی و برای ادامه حیات شمس‌آذر با آن خداحافظی می‌کند و در نهایت خبری مبنی بر مذاکرات وی با مس رفسنجان در منابع خبری منتشر شد.

در این شرایط که تیم شمس‌آذر بدون سرمربی بود، برخی تیم‌ها از فرصت ایجاد شده استفاده و رایزنی خود را با بازیکنان آغاز کردند.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه شمس آذر قزوین در واکنش به خبر استعفای سرمربی این تیم گفت: استعفای سعید دقیقی تا لحظه اکنون به دست هیئت مدیره نرسیده که ما بخواهیم درباره مسائل دیگری صحبت کنیم و آنچه مطرح می‌شود در حد شایعه است. 

بعداز عدم توافق سعید دقیقی با مس رفسجان، وی با انتشار متنی در اینستاگرام خود نوشت که خروج از اردوی ترکیه با هماهنگی و مذاکره با مس رفسنجان با اجازه و نظر مستقیم مالکین و مدیرعامل بوده است.

بلافاصله مدیرعامل شمس‌آذر نیز اعلام کرد با استعفای دقیقی مخالفت کرده و همچنان دقیقی سرمربی تیم می‌باشد و امروز نیز تصاویری از تمرین بازیکنان این تیم با دقیقی منتشر شده است.

باشگاه شمس‌آذر نیز با انتشار اطلاعیه‌ای نوشت: در نقل و انتقالات زمستانی با فروش تعدادی از بازیکنان و جذب بازیکنان مستعد کم‌ نام‌ونشان همانند ابتدای فصل، در تلاش است پروژه بازیکن‌سازی و کسب درآمد از راه فوتبال را ادامه داده و به‌عنوان یک باشگاه خصوصیِ الگو، در پیشانی مسیر حرفه‌ای سازی گام بردارد. 

پس‌از کش و قوس فراوان، خبرهای منتشر شده از توافق علی‌اصغر اعرابی و رحمان جعفری با سپاهان حکایت دارد.

شمس آذر در نیم فصل اول نمایش‌های خیره‌کننده‌ای داشت و توانست با کسب 20 امتیاز (با احتساب کسر 3 امتیاز) رتبه نهم جدول را به نام خود بزند.

این موفقیت در شرایطی به دست آمد که علی‌اصغر اعرابی یکی از ستاره‌های این تیم نوظهور فوتبال ایران بود و موفق شد با به ثمر رساندن 2 گل و ثبت 3 پاس گل مورد توجه مورایس قرار بگیرد. اعرابی فصل گذشته هم در ترکیب شمس آذر درخشان ظاهر شد و توانست با ثبت 8 گل و ارسال 8 پاس گل زمینه‌ساز صعود تاریخی این تیم به لیگ برتر شود.

رحمان جعفری، مهاجم دیگر شمس‌آذر قزوین که در مسابقه هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر مقابل سپاهان نمایش درخشانی داشت و توانست گلزنی کند، مورد توجه ژوزه مورایس قرار گرفت و باشگاه سپاهان هم در همین راستا برای جذب وی اقدام و با او به توافق نهایی دست یافت.

این مهاجم سرعتی که سال گذشته هم در شمس‌آذر قزوین عضویت داشت و توانست نمایش درخشانی در خط حمله این تیم ارائه کند، 24 گل به ثمر رساند و آقای گل لیگ دسته اول شود و همچنین نقش اساسی در صعودشان به لیگ برتر داشته باشد، در دور برگشت این فصل باید با پیراهن سپاهان به میدان برود.

سعید دقیقی بارها در نشست‌های خبری عنوان کرده بود که بودجه سال باشگاه شمس آذر قزوین کمتر از ۱۰۰ میلیارد است و به نظر می‌رسد مالکین این تیم قصد دارند با فروش برخی بازیکنان، درآمد کسب کرده و البته این اقدامات، صدمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت و زنگ خطری برای آینده خواهد بود.

انتهای پیام/ 

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان