قول استاندار قزوین محقق می‌شود/ انتصاب جدید در جمعیت هلال احمر قزوین

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه عملکرد مدیران قزوینی در پایان سال مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، از احتمال جابه‌جایی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این استان خبر داده بود.

انتصاب جدید در جمعیت هلال احمر قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین چندی پیش در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با تاکید بر اینکه عملکرد مدیران قزوینی در پایان سال مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، از احتمال جابه‌جایی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این استان خبر داده بود.

وی گفته بود: پس‌از دهه مبارک فجر ارزیابی مجددی در عملکرد مدیران استان خواهیم داشت و مدیرانی که سطح مطلوبی از خدمات را به مردم داشته باشند به فعالیت خود ادامه خواهند داد و چنانچه اگر نیاز باشد برخی مدیران جای خود را به مدیرانی جدید در سطح استان خواهند داد تا ما هم شاهد تحقق منویات دولت در استان باشیم.

یک منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار سیاسی قزوین‌نیوز، از انتصاب ناصر صبوری‌ به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر قزوین خبر داد.

صبوری‌، کارمند رسمی جمعیت هلال احمر استان قزوین و متولد سال 1358 بوده و مسئولیت‌های متعددی در این سازمان به عهده داشته و از نیروهای متعهد، جوان و انقلابی این سازمان است.

وی مسئولیت‌های مهم و حساسی از قبیل ریاست اداره حراست، ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین، ریاست اداره آموزش و پژوهش معاونت آموزش، کارشناس آموزش‌های تخصصی معاونت امداد و نجات، دبیرکارگروه امداد و نجات ستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان قزوین، مسئولیت امور پایگاه‌های بین شهری معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین و ... را برعهده داشته است.

 

لازم به ذکر است هم‌اکنون حسین خوئینی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین مشغول به فعالیت است و بزودی در این سمت بازنشسته می‌شود.

 

انتهای پیام/ 

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان