بیش‌از 70 واحد تولیدی در قزوین از تملک بانک‌ها خارج شدند

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین از همت دولت سیزدهم و تلاش‌های تیم مدیریتی استان برای خارج نمودن واحدهای تولیدی از تملک بانک‌ها خبر داد.

بیش‌از 70 واحد تولیدی در قزوین از تملک بانک‌ها خارج شدند

به گزارش قزوین‌نیوز، احمد بارگاهی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین گفت: تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی استان از تملک بانک‌ها خارج شده است.

وی افزود: سیاست دولت سیزدهم، جلوگیری از تملک واحدهای تولیدی و حمایت از تولید و اشتغال است.

بارگاهی با بیان اینکه 141 واحد تولیدی استان در تملک بانک‌ها قرار داشتند، تصریح کرد: تاکنون 73 واحد تولیدی از تملک بانک‌ها خارج شده و بیشتر این واحدهای تولیدی تسهیلاتی را از بانک‌ها دریافت کرده که به علت عدم بازپرداخت و یا تاخیرهای طولانی در پرداخت اقساط به تملک بانک‌ها در آمده‌ بودند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین گفت: خارج کردن واحدهای تولیدی از تملک بانک‌ها با روش‌های متعددی شامل انجام قراردادهای اقاله (مسامحه و نادیده انگاشتن امر یا موضوعی) و یا واگذاری به سرمایه گذاران جدید انجام گرفته تا مانع تعطیلی و بیکاری کارگران شویم.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان