حاشیه‌های جلسه اخیر شورای شهر قزوین

جلسه بررسی بودجه نهایی سال 1403 شهرداری قزوین با حاشیه‌هایی برگزار شد.

حاشیه‌های جلسه اخیر شورای شهر قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، در هفته گذشته جلسه بررسی بودجه نهایی سال 1403 شهرداری قزوین برگزار شد. یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه، بودجه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی بود که برای این منظور مبلغ 2 میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

ولی چگینی، عضو شورای شهر قزوین با اعتراض به اینکه این مبلغ پایین است، گفت: انتظار داشتیم از تک تک اعضای شورا، فیلم و کلیپ تهیه شود اما تاکنون این امر محقق نشده و بسیاری از بازدیدها و پیگیری‌هایی که انجام دادیم، هنوز رسانه‌ای نشده است.

وی افزود: سه ماه است که فیلمبرداری‌ها در صحن شورا توسط یک تیم صورت می‌گیرد اما یک کلیپ هم هنوز برای ما ساخته نشده است.

چگینی گفت: انتظار داریم این فیلم‌ها را داشته باشیم که حداقل در زمان انتخابات بتوانیم از آن استفاده کنیم و به مردم نشان بدهیم که ما چه کارهایی انجام دادیم.

فاطمه اشدری، عضو دیگر شورای شهر قزوین گفت: بودجه روابط‌عمومی شورا و شهرداری باید به طور مجزا دیده شود، تجهیزات روابط‌ عمومی شورای شهر نیازمند بروزرسانی است.

وی با اشاره به اینکه انعکاس فعالیت‌های شورای شهر قزوین در سایت شهرداری کمرنگ است، افزود: اگر این بودجه روابط‌عمومی برای سال 1403 اصلاح نشود، همه موارد را بدون چشم‌پوشی به رسانه‌ها خواهم گفت.

انتهای پیام/ 
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان