جزییاتی جدید از ویژه‌خواری در زمین‌های رشتقون قزوین

معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به ویژه‌خواری در رشتقون قزوین گفت: چگونه است که یک اتاق زیرتانکری تخریب می‌شود اما یک تعاونی وابسته به جهاد کشاورزی در قزوین بدون مجوز برای خود جاده، گیت و سازه‌ احداث می‌کند.

جزییاتی جدید از ویژه‌خواری در زمین‌های رشتقون قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، مهدی رجحانی، معاون عمرانی استانداری قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد، جزییات جدیدی از ماجرای زمین‌خواری رشتقون را تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه این ویژه‌خواری مربوط به تعاونی کارکنان جهاد کشاورزی استان قزوین است، افزود: در اوایل دهه 90 ، تعاونی خوشه‌چینان حدود 100 هکتار از اراضی مشرف به شرق روستای رشتقون را که زمین‌هایی اوقافی بوده را با ساز و کارهای قانونی برای زراعت و کشت در اختیار می‌گیرد.

 رجحانی گفت: این تعاونی پس‌از گذشت نزدیک به 10 سال، اقداماتی خلاف قانون و بدون اخذ مجوز نظیر جاده‌کشی، قطعه‌بندی اراضی، احداث و استقرار سازه‌هایی نظیر گیت اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز  انجام داده، گزارشات مردمی و البته بررسی‌های میدانی حکایت از احراز تخلف دارد و به همین منظور در دستور کار بررسی و برخورد قانونی قرار گرفته است.

وی در پایان تصریح کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌هایی که وظیفه نظارت و برخورد با این تخلف را داشتند، مواضعی متناقض و نادرست اتخاذ کردند؛ چگونه است که اگر در زمینی، اتاق زیرتانکری بدون اخذ مجوز احداث گردد، مطابق قانون تخریب می‌شود اما چرا این مقدار با این سازه‌های غیرقانونی برخورد و تخریب نمی‌شود؟

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان