کشف انواع مواد محترقه غیرمجاز در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف بیش از ۱۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در قزوین خبر داد.

کشف انواع مواد محترقه غیرمجاز در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط افردی در سطح حوزه استحفاظی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدام هوشمندانه و به‌کارگیری شیوه‌های فنی پلیسی، ۲ نفر فروشنده مواد محترقه را در نقاط مختلف شهر شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی و در عملیات‌های جداگانه، در بازرسی از محل نگهداری مواد محترقه، تعداد ۱۶ هزار و ۱۰۵ عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: در این رابطه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

وی بیان کرد: در ایام پایانی سال، به‌ویژه در ایام منتهی به چهارشنبه آخر سال، هموطنان عزیز کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

خدایی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد یا افرادی که در راستای تولید یا توزیع مواد محترقه و آتش‌زا غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به همکاران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان