گمانه‌زنی و انتشار اخبار کذب درباره انتخابات ممنوع

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: انتشار هرگونه اخبار کذب و گمانه زنی در خصوص آرا به‌خصوص در ساعت‌های پایانی روز ممنوع است و این موضوع توسط نهادهای متولی به‌طور کامل رصد می‌شود.

گمانه‌زنی و انتشار اخبار کذب درباره انتخابات ممنوع

به گزارش قزوین‌نیوز، حامد فتوحی، دبیر ستاد انتخابات استان قزوین، روز جمعه ۱۱ اسفند در بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین گفت: از ساعت ۸ صبح فرآیند اخذ رأی آغاز شده و براساس رصدها، میزان مشارکت نسبت به دوره قبلی افزایش داشته است. شعبه‌های سیار اخذ رأی هم فعال است و افراد می‌توانند با پنج مدرک ازجمله شناسنامه، کارت ملی، گواهی‌نامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه به شعبه‌ها اخذ رأی مراجعه کنند.

وی با بیان این‌که نهادهای امنیتی در رصد فعالیت‌ نامزدهای انتخاباتی هستند، تصریح کرد: هرگونه تبلیغ از ساعت هشت صبح روز گذشته ممنوع شده و دستگاه‌های متولی درحال رصد رفتار نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها هستند و متأسفانه شاهد برخی تخلفات بودیم؛ که رسیدگی شده و لازم است طرفداران نامزدها فضا را به سمت و سویی پیش ببرند که مردم پای صندوق‌ رأی حضور پیدا کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: تمام شعبه‌ها از ابتدای فرآیند اخذ رأی فعال بوده و تا این لحظه هیچ‌گونه اختلالی اعلام نشده است. انتشار هرگونه اخبار کذب و گمانه زنی در خصوص آرا به‌خصوص در ساعت‌های پایانی روز ممنوع است و این موضوع توسط نهادهای متولی به‌طور کامل رصد می‌شود.

فتوحی در پایان گفت: نتایج بعد از پایان ساعت رأی‌گیری و بعد از تجمیع در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد و بر اساس قوانین موجود، اعلام تعرفه‌های مصرفی تا به این لحظه قانونی نیست و استان‌هایی که میزان تعرفه‌های مصرفی خود را اعلام کردند دچار تخلف شدند.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان