بازداشت چند متخلف انتخاباتی در قزوین

دادستان قزوین گفت: خرید و فروش رأی خط قرمز دستگاه قضایی استان قزوین است، در این راستا افرادی شناسایی و بازداشت شدند که البته تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰ نفر است.

بازداشت چند متخلف انتخاباتی در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، حسین رجبی، دادستان قزوین، جمعه ۱۱ اسفند در بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خرید و فروش رأی خط قرمز دستگاه قضایی استان قزوین است. در این راستا افرادی شناسایی و بازداشت شدند که البته تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰ نفر است.

دادستان مرکز استان قزوین با بیان اینکه شب گذشته ۲ تا سه نفر از متخلفان انتخاباتی در استان قزوین بازداشت و پس از اخذ ضمانت آزاد شدند، افزود: تا قبل از برگزاری انتخابات ۳۲ پرونده تخلفات در استان قزوین تشکیل شد که ۱۱ فقره آن مربوط به داوطلبان بود.

رجبی در ادامه خاطرنشان کرد: تمرکز دستگاه قضایی در روز انتخابات بر خرید و فروش آرا بوده و در این راستا برخی نامزدها نیز گله‌مند برخی تخلفات در این زمینه بودند، که به‌صورت شفاهی و مکتوب تقاضا کردیم چنانچه مستنداتی در این رابطه دارند به دستگاه قضایی تحویل داده شود.

وی گفت: از تمامی نامزدها و هواداران آن‌ها تقاضا داریم که در حوزه خرید و فروش رأی به شدت مراقبت کنند، چون دستگاه‌های امنیتی و قضایی در حال رصد کردن چنین مواردی هستند و این رصد تا پایان برگزاری انتخابات ادامه دارد، بنده نیز به عنوان مدعی‌العموم مردم استان قزوین اخطار می‌دهم که هیچ نامزدی تصور نکند که با پول پخش کردن می‌تواند رأی به دست بیاورد و این تخلف از چشم دستگاه قضایی پوشیده خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان