شهردار قزوین عازم "ويتنام" شد

شهردار قزوین در رأس هیئتی عازم نین‌بین در جمهوری خلق ویتنام شد ولی تاکنون روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خبری در این موضوع منتشر نکرده است.

شهردار قزوین عازم "ويتنام" شد

به گزارش قزوین‌نیوز، مهدی صباغی، شردار قزوین در رأس هیئتی شامل رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، مدیر روابط عمومی و یکی از اعضای شورای شهر به منظور بازدید از شهر تازه خواهرخوانده نین‌بین، عازم ویتنام شد.

این سومین سفر خارجی مهدی صباغی در کسوت شهردار قزوین است، اما برای نخستین بار است که به دلایل نامشخصی سفر خارجی شهردار و هیئت همراه وی اطلاع‌رسانی نشده است.

روابط عمومی شهرداری قزوین تاکنون خبری در مورد برنامه‌ها، اهداف سفر و دستاوردهای مورد انتظار و چندروزه بودن آن منتشر نکرده است.

پیش‌از این شهردار قزوین به تاجیکستان و روسیه هم سفر کرده بود که آن سفرها به صورت کامل اطلاع‌رسانی و پوشش خبری آن‌ها انجام شده بود.

بر اساس گفته‌های یک منبع آگاه، در این سفر موضوعاتی نظیر توسعه و تعاملات انسانی، از قبیل فرهنگ، سبک زندگی، اقتصاد و بازرگانی، گردشگری، همکاری‌های علمی و فناوری، فقرزدایی و مقابله با چالش‌های جهانی مانند تروریسم و محیط زیست، مورد بحث و بررسی طرفین قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است چندی پیش با پیشنهاد سفارت جمهوری اسلامی ایران در هانوی پایتخت جمهوری سوسیالیستی ویتنام، شهر نین بین که در منطقه دلتای رودخانه سرخ (شمال ویتنام) قرار دارد، به دلیل مشابهت‌های این شهر با قزوین از جمله نزدیکی به پایتخت، پایتخت بودن در گذشته، قدمت تاریخی، ثبت آثار در یونسکو، جاذبه‌های گردشگری و وجود کارخانه‌های صنعتی در نزدیکی آن، برای خواهرخواندگی با قزوین برگزیده شده است.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان