تصادف وحشتناک در اتوبان قزوین-کرج + فیلم

رئیس پلیس راه استان قزوین از مرگ یک نفر و مصدوم شدن ۲ نفر دیگر در پی تصادف میان یک دستگاه سواری پراید و خودرو نیسان وانت در اتوبان قزوین_کرج خبر داد.

تصادف وحشتناک در اتوبان قزوین-کرج + فیلم

به گزارش قزوین‌نیوز، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگاران از تصادف مرگ‌بار در اتوبان قزوین_کرج خبر داد.

وی با اشاره به جزییات این حادثه گفت گفت:‌ حوالی ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز یک دستگاه سواری پراید در حال حرکت خلاف جهت در آزاد راه قزوین_کرج بود که به شدت با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرد.

ذاکری‌منش با بیان اینکه درپی این حادثه بلافاصله عوامل پلیس راه در محل حاضر شدند، گفت:‌ بررسی‌های انجام شده مشخص نمود که خودروی پراید سرقتی بوده و راننده آن در دم جان خود را از دست داده و راننده به همراه سرنشین خودرو نیسان نیز دچار مصدومیت شده که به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه دو دستگاه خودروی سواری دیگر در این حادثه دچار خسارت شده‌اند، افزود: دلیل این حادثه، حرکت خلاف جهت توسط سواری پراید اعلام شده است.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان