با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛

ساعت آغاز به کار دستگاه‌هایی اجرایی در استان قزوین تغییر کرد

معاون توسعه مدیریتی و برنامه ریزی استاندار قزوین گفت: ساعت آغاز به کار دستگاه‌هایی اجرایی استان قزوین در ماه رمضان ساعت ۸ صبح اعلام شده است.

ساعت آغاز به کار دستگاه‌هایی اجرایی در استان قزوین تغییر کرد

به گزارش قزوین‌نیوز، سیدموسی متوسلین معاون توسعه مدیریتی و برنامه ریزی استاندار قزوین با اشاره به ساعات اداری دستگاه‌های دولتی در ماه مبارک رمضان گفت: به منظور ایجاد زمینه لازم برای بهره‌‌مندی مطلوب کارکنان دولت از فضائل و معنویات ماه مبارک رمضان، ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان، آموزشی و  بهداشتی) از روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ اسفند ۱۴٠۲ لغایت پایان این ماه مبارک، ساعت ۸ صبح تعیین شده است..

وی افزود: به منظور تسهیل شرایط کارکنان دارای شرایط خاص نظیر بانوان دارای فرزند در مقطع پیش‌دبستانی و دبستانی، بانوان سرپرست خانوار و غیره مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با درخواست شناور بودن ساعات کاری این دسته از همکاران حداکثر تا یک ساعت پس از زمان تعیین شده موافقت نمایند.

متوسلین ادامه داد: بدیهی است نظارت بر اجرای موارد مزبور از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌بایست به نحوی باشد که هیچ خدشه‌ای به نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات در ساعات اداری موظف وارد ننماید.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار قزوین اظهار داشت: ساعت شروع به کار در روزهای کاری بعد از شب‌های قدر، ساعت ۹ صبح و پایان ساعات کاری در این ایام مطابق با قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
امیرمهدی مهربان1402/12/23
فعلا اونایی که زمستان ها پیش بخاری و تابستان هازیر کولر هستن و سنگین ترن کارشون بلند کردن خودکاره اذیت نشن کار گرا که مهم نیستن
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان