پیش‌بینی پایان سال بارانی برای قزوینی‌ها

کارشناس هواشناسی استان از بارش باران و رعد و برق برای استان در روزهای پایانی سال خبر داد.

هشدار هواشناسی قزوین برای روزهای پایانی سال

مهدی آخوندی، کارشناس هواشناسی استان قزوین، در گفتگو با قزوین‌نیوز، درباره وضعیت جوی هوای استان در روزهای پایانی سال اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های مرکز هواشناسی از بعدازظهر امروز ۲۶ تا بعدازظهر روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار است.

وی با بیان به اینکه از بعدازظهر روز دوشنبه تا بعدازظهر روز چهارشنبه یک سامانه بارشی گاهی همراه با رعد و برق، وزش‌ بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ برای استان انتظار می‌رود، افزود: عمده فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت روز دوشنبه تا بعدازظهر سه‌شنبه است و با توجه به مقدار بارش‌هایی که در برخی نقاط زیاد است احتمال آبگرفتگی معابر عمومی سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیرها پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی با توجه به احتمال لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی، از رانندگان و مردم خواست، که طی این مدت در هنگام رانندگی مراقب لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی باشند و نیز از انجام کار و فعالیت در فضای باز به ویژه اماکن و مناطق مرتفع پرهیز کنند همچنین از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیرها به شدت پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: برای روز چهارشنبه وزش بادهای نسبتاً شدید و شدید پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان