کلاهبردار ۱۹۰ میلیارد ریالی در قزوین دستگیر شد

فرمانده انتظامي استان از دستگيري متهم کلاهبرداري به ارزش 190 ميليارد ريال در پوشش يک شرکت صوري خريد و فروش حبوبات و خشکبار در قزوین خبر داد.

کلاهبردار ۱۹۰ میلیارد ریالی در قزوین دستگیر شد

به گزارش قزوین‌نیوز، سردار علي ابراهيمي فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پي ارجاع پرونده قضائي با موضوع کلاهبرداري تحت عنوان يک شرکت خريد و فروش حبوبات و خشکبار به پليس آگاهي قزوين، بررسي موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرائم جعل و کلاهبرداري اين يگان قرار گرفت. 

وي افزود: متهم با تاسيس يک شرکت صوري خريد و فروش حبوبات و خشکبار شروع به فعاليت کرده و در ابتدا نيز با خوش حسابي و پرداخت بموقع وجه معامله اعتماد شکات را بدست آورده است. 

فرمانده انتظامي استان ادامه داد: وي پس‌از گذشت مدت کوتاهي از فعاليت خود ضمن تبليغات گسترده و راه‌اندازي سايت خريد اينترنتي، با ارائه چک‌هاي مدت‌دار خريدهايي با تناژ بالا داشته و در عين حال اموال خريداري شده را به قيمت پایین‌تر در بازار بفروش مي‌رسانده، شکات پس‌از اطلاع از اين موضوع و صوري بودن شرکت بلافاصله نسبت به طرح شکايت و پيگيري از طريق مرجع قضائي اقدام کردند. 

سردار"ابراهيمي" با بيان اينکه ماموران در جريان اقدامات اطلاعاتي خود بلافاصله محل اختفا متهم را شناسايي و او را دستگير کردند، خاطرنشان کرد: وي در تحقيقات پليسي و مواجهه با مدارک و مستندات ماموران لب به اعتراف گشوده و به 15 فقره کلاهبرداري به ارزش 190 ميليارد ريال اعتراف کرده است. 

انتهای پیام/

 

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان