قزوین میزبان شهدای گمنام

مدیرکل سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین گفت: پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در روزهای ۱۶ و ۱۹ فروردین ماه جاری در استان تشییع می‌شود.

قزوین میزبان شهدای گمنام

به گزارش قزوین‌نیوز، محمد امیری‌مقدم، مدیرکل سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اظهار کرد: از سال ۸۱ تاکنون در ۵۰ نقطه استان قزوین یادمان شهدای گمنام احداث شده که ۲۵ یادمان طی ۲سال اخیر و نیم دیگر آن مربوط به سال‌های ۸۱ تا ۱۴۰۰ است.

وی در ادامه گفت: پیکر مطهر ۲ شهید گمنام از استان قزوین طی تفحص‌های صورت گرفته سال گذشته به همراه ۲۸ شهید دیگر از مرز شلمچه وارد کشور شده‌ است.

امیری‌مقدم ضمن اعلام این نکته که برای نخستین مرتبه پیش از تدفین این شهدا یادمان آنان نیز ساخته و آماده شده است، افزود: یکی از شهدای گمنام ۲۹ ساله در عملیات خیبر و شهید دیگر ۴۶ ساله در عملیات عاشورای دو حضور داشتند.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهدای گمنام در روزهای ۱۶ و ۱۹ فروردین ماه سال جاری به ترتیب در روستای کورانه قزوین و شهرستان آبیک تشییع و تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان