تصادف خونین در آزادراه قزوین - همدان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین از برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در آزادراه قزوین - همدان با پنج مصدوم خبر داد.

تصادف خونین در آزادراه قزوین - همدان

به گزارش قزوین‌نیوز، افراسیاب علیزاده معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: پیرو گزارشی مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۶۵ آزادراه قزوین - همدان در حوالی کیلومتر ۲۵ مسیر فرعی حصار ولیعصر، بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه رحیم آباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان و پایگاه امداد و نجات آبگرم برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با رسیدن امدادگران جمعیت هلال احمر مشخص شد که یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید با یکدیگر برخورد کرده و پنج نفر نیز مصدوم شده‌اند.

علیزاده بیان کرد: پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی یک مصدوم در محل به صورت سرپایی مداوا شد و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: بستن کمربند ایمنی در حین مسافرت یکی از عوامل اصلی در جلوگیری از تلفات جاده‌ای است که باید مورد توجه راننده و سرنشینان خودرو باشد.

انتهای پیام/ 
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان