دستگیری اراذل و اوباش مسلح در قزوین

فرمانده انتظامي قزوين از دستگيري عوامل نزاع خياباني در خیابان تهران قدیم این شهر خبر داد. ‏

دستگیری اراذل و اوباش مسلح در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، سرهنگ بيژن خدايي فرمانده انتظامي شهرستان قزوين گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 مبني بر يک فقره نزاع خياباني بين تعدادي از اوباش در خيابان تهران قدیم، بلافاصله ماموران امنیت عمومی به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
وي افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و در بررسي‌هاي دقيق مشخص شد، تعدادي از اوباش با استفاده از سلاح سرد و گرم با يکديگر درگير شده و یکی از اوباش اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

 

 
فرمانده انتظامي شهرستان قزوين با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت بلافاصله اقدام به شناسایی این اوباش نموده و متهم اصلی را حین فرار به سمت استان همجوار دستگیر کرده‌اند، تصريح کرد: با تکميل پرونده، اين افراد ‏براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند. ‏ 
 
سرهنگ خدايي در پايان به عاملان بي نظمي و مخلان امنيت هشدار داد که پليس به هيچ وجه اجازه جولان اين افراد و به خطر انداختن ‏امنيت مردم را به آنها نخواهد داد و برخورد پليس با اين افراد سخت و پشيمان کننده خواهد بود.

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان