برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت در قزوین خبر داد.

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، اظهار کرد: ورزشکاران قزوینی در عرصه دوچرخه‌سواری و موتورسواری فعاليت زیادی دارند، ورزشکارانی که توانسته‌اند در مسابقات کشوری مدال‌ بیاورند ضمن اینکه در سطح جهانی هم از کیفیت خوبی برخوردارند و افتخارات زیادی برای استان کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: شهر قزوین از موقعیت جغرافیایی مناسبی برای علاقه‌مندان رشته دوچرخه‌سواری برخوردار است و از علاقه‌مندان، ورزشکاران و همشهریان عزیز دعوت می‌شود با حضور در دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی که در قزوین برگزار خواهد شد از جدیدترین و به روزترین محصولات تولید شده در کشور بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین بیان کرد: در این نمایشگاه ۲۵ مشارکت‌کننده از استان‌های تهران، قم، زنجان، اصفهان، مازندران، کردستان و قزوین حضور پیدا کرده‌اند و محصولات خود را که شامل موتورسیکلت، دوچرخه، تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ و قطعات یدکی است در این رویداد به نمایش خواهند گذاشت.

خورگامی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ تا۲۸ ارديبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر است و مشارکت‌کنندگان محصولات خود را با شرایط اقساطی و تخفیف ویژه نمایشگاهی عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان