شایعات درباره مدیریت ارشد دولت در قزوین از کجا آب می‌خورد؟

یک فعال سیاسی گفت: شایعه‌ها و اطلاعات دروغین که از سوی برخی افراد بازنشر می‌شود به علت مطالبات بی‌جا و درخواست‌های زیاده‌خواهانه و در مقابل عدم اجابت مدیریت ارشد استان و تیم حاکم بر استان است.

شایعات درباره مدیریت ارشد دولت در قزوین از کجا آب می‌خورد؟

حامد کبودوند در گفت‌وگو با قزوین‌نیوز با اشاره به این موضوع که با فعالیت دولت سیزدهم و مستقر شدن استاندار در قزوین همواره شایعات مختلفی در خصوص تغییر استاندار قزوین به گوش می‌رسد، اظهار کرد: در خصوص شایعات و رفتار رسانه‌ای منتشر کنندگان شایعه باید بگوییم وقتی بررسی اجمالی صورت بگیرد متوجه می‌شویم که هدف از ایجاد شایعه چیست.

این فعال سیاسی ادامه داد: بررسی شایعاتی که در این فضا از سوی طیف‌های نزدیک به دولت حاکم و طیف‌های مقابل شکل می‌گیرد، به راحتی ما را به این نتیجه می‌رساند که شایعه‌ها و اطلاعات دروغین که از سوی برخی افراد که بعضاً گذشته خوبی از آن‌ها ثبت نشده، بازنشر می‌شود به علت مطالبات بی‌جا و درخواست‌های زیاده‌خواهانه و در مقابل عدم اجابت مدیریت ارشد استان و تیم حاکم بر استان است و همین امر باعث می‌شود خیلی از افراد که ممکن است بعضاً با دولت حاکم همسو باشند یا کسانی که با عنوان برجستگان و بازندگان سیاسی منافع خود را در استان از دست داده‌اند، در تلاش باشند تا جایگاه مدیریت اجرایی استان را متزلزل کنند.

وی گفت: این تزلزل می‌تواند منافع از دست رفته دوستان یا منافعی که نتوانستند کسب کنند را دوباره احیا کند پس اگر شایعه‌هایی از این دست در حوزه عملکردی مدیران اجرایی می‌شویم در قالب فشار آوردن به مدیران و مسئولان اجرایی است تا بتوانند منفعت‌هایی که به ناحق از آن‌ها مطالبه دارند را دوباره برگردانند و به همین دلیل شایعه و دروغ پراکنی اتفاق می‌افتد.

کبودوند تصریح کرد: اگر این مدیران فهم درستی از رسانه داشته باشند و اقدامات خود را همراه با پیوست‌های رسانه‌ای انجام دهند قطعاً اینگونه شایعه‌ها اثرگذار نخواهد بود بلکه می‌تواند به مفتضح کردن بیش از پیش منتشر کنندگان شایعات منجر شود.

وی بیان کرد: مدیران ارشد استان باید فضای رسانه را برای خود یک نصب‌العین قرار دهند و تمامی اقداماتشان به صورت پیش‌دستانه با شفافیت و ارائه دقیق و به دور از نگاه‌های عوام‌گرایانه برای اگاهی مردم باشد. اگر نتیجه عملکرد مدیران مطالبات منتشر و به اطلاع مردم رسانده شود، بازار این شایعات و دروغ‌ها کاملاٌ بی‌اثر می‌شود.

این فعال سیاسی با اشاره به عملکرد مطلوب بالاترین مقام اجرایی استان، خاطرنشان کرد: ما در دولت قبل رخوت و سستی مدیران را فراموش نکردیم و این سوءِمدیریت مدیران دولت قبل می‌تواند مبنای مناسبی برای تصمیم‌گیری باشد اما معیار خوبی برای عملکرد مطلوب نخواهد بود، عملکرد تیم مدیریت اجرایی استان قزوین دارای شتاب بسیار بالا، همدلی و هماهنگی است و با اقدامات مناسب همراه بوده است.

کبودوند در پایان یادآور شد: طبیعتاً استان قزوین و مدیران آن و فرزندان این استان بسیار بالاتر از وضع موجود می‌توانند اقدامات خود را به ثمر برسانند، قطعاً حرکت چرخه پیشرفت آغاز شده و ان‌شاالله ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان