بگو مگوهای انتخاباتی خبرنگاران در قزوین/ منتقد دیروز، حامی سرسخت امروز!

انتصاب محمد علیخانی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در استان قزوین با واکنش‌های مختلف خبرنگاران روبرو شده است.

بگو مگوهای انتخاباتی خبرنگاران در قزوین/ منتقد دیروز، حامی سرسخت امروز!

به گزارش قزوین‌نیوز، بعداز اعلام قطعی لیست کاندیداهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، روسای انتخاباتی کاندیداها در استان‌ها به مرور زمان معرفی می‌شود.

رسانه قزوین‌نیوز چندی پیش با انتشار خبری با تیتر رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی، قالیباف و پزشکیان در قزوین چه کسانی هستند؟ به بررسی اخبار شنیده در فضای مجازی در خصوص روسای احتمالی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در استان پرداخت.

یکی از رسانه‌های مورد حمایت جریان اصلاحات در قزوین، ضمن تایید خبر قزوین‌نیوز نوشت: دوم خرداد دیگری در راه است و بزودی آدرس ستادهای انتخاباتی پزشکیان در این استان به زودی اعلام می‌شود.

انتصاب محمد علیخانی (فرزند قدرت الله علیخانی از چهره‌های قدیمی و معروف جریان اصلاحات) به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در استان قزوین با واکنش‌های خبرنگاران روبرو شد.


حسام عابدی‌ها، فعال رسانه‌ای و خبرنگار روزنامه ایران با انتشار دو عکس به مقایسه رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی و پزشکیان پرداخت و نوشت: یکی از راه‌های رسیدن به انتخاب درست، بررسی اطرافیان حامیان کاندیداهاست.



مصطفی جعفری، رییس خانه مطبوعات و خبرنگار وابسته به جریان اصلاحات با انتشار مطلبی ضمن واکنش به خبرنگار حامی دولت نوشت: آقای سرپرست روزنامه دولت در قزوین! از قدیم گفته‌اند: شب دراز است و قلندر بیدار... وزن جبهه پایداری را در انتخابات هیات رئیسه مجلس دوازدهم دیدیم و در آرای جلیلی در انتخابات هشتم تیرماه هم خواهیم دید! ضمن اینکه، برای عمق ناراحتی‌تان از مسئولیت محمد علیخانی به عنوان رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین هم به‌قول آن‌که مدت‌ها زیر بیرقش سینه می‌زدید: "آب رو بریز همون‌جا که میسوزه..."!


حسن عابدینی، مدیر خبرگزاری مهر در قزوین با انتشار مطلبی نوشت: طرف طوری از یک استوری ساده عصبانی شده که انگار ما بودیم روزی برای همین آقازاده(محمد علیخانی) هشتگ حیا کن می‌زدیم و پدرش را انحصار طلب و دروغگو خطاب می‌کردیم.

این واکنش مدیر خبرگزاری مهر در قزوین مورد توجه فعالان مجازی قرار گرفته؛ عابدینی به این نکته اشاره کرده که چرا خبرنگاری که تا دیروز منتقد جدی خانواده علیخانی بود امروز یکباره حمایتی بی‌چون چرا از وی دارد! به نظر می‌رسد پایه و اساس این حمایت جز منفعت چیز دیگری نباشد.


چندی پیش خبرگزاری دانشجو به نقل از محمد علیخانی، قشر ضعیف را عامل آلودگی هوا در پایتخت دانسته بود و همین موضوع سبب شده بود که برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های تندی نسبت به وی داشته باشند.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان