خروج اجباری بیش‌از ۱۵۰۰ تبعه غیرمجاز از قزوین

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰۰ تبعه غیرمجاز از استان قزوین به کشورشان بازگردانده شده‌اند.

خروج اجباری بیش‌از ۱۵۰۰ تبعه غیرمجاز از قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، خسرو طریقی، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در کارگروه فرعی اتباع استان قزوین با اشاره به آستانه ظرفیت‌پذیری جمعیتی هر کشور اظهار کرد: حضور اتباع خارجی غیرمجاز که بر خلاف دستورالعمل‌ها و قوائد حاکم، با ورود خود و هنجارشکنی و زیر پاگذاشتن ارزش‌های قانونی حاکم، موجب بسط قانون‌گریزی می‌شوند برای دولت و مردم ایران غیرقابل پذیرش است.

وی با اشاره به برخود قانونی با اتباع خارجی که به‌صورت غیرمجاز در استان حضور دارند گفت:
در این راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰۰ تبعه غیرمجاز از استان قزوین با در نظر گرفتن کرامت انسانی به کشورشان بازگردانده شده‌اند.

این مسئول در ادامه با اشاره به تبعات سوء و آثار نامیمون تردد و اقامت اتباع خارجی غیرمجاز در سطح استان، بر ضرورت تشدید اقدامات کنترلی تاکید کرد و افزود: با توجه به حضور غیرقانونی اتباع خارجی، کارفرمایان و هموطنان باید از بکارگیری و همکاری با مهاجرین غیرقانونی امتناع ورزند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان