واژگونی اتوبوس در استان قزوین/ 39 نفر مصدوم شدند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از حادثه واژگونی اتوبوس در جاده بویین‌زهرا- قزوین و مصدومیت 39 نفر از مسافران خبر داد.

واژگونی اتوبوس در استان قزوین/  39 نفر مصدوم شدند

ناصر صبوری‌غیاثوند در گفتگو با خبرنگار قزوین‌نیوز گفت: حدود ساعت 21 امروز پنج‌شنبه 31 خردادماه گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور بویین‌زهرا-قزوین توسط مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله 2 تیم جمعیت هلال احمر استان قزوین با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شده است.

صبوری‌غیاثوند گفت: انحراف و برخورد با گاردریل اطراف جاده سبب واژگونی اتوبوس شده و متاسفانه در این حادثه 39 نفر مصدوم شده‌اند.

این مسئول افزود: هم‌اکنون نیروی‌های اورژانس و جمعیت هلال احمر استان قزوین در حال امدادرسانی هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این حادثه مصدوم بدحال و فوتی‌ نداشته است، خاطرنشان کرد: مصدومان به بیمارستان‌های رازی و شهیدرجایی شهر قزوین اعزام شدند.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
سمیرا1403/04/03
خدا از راننده هاش نگذره چند روزه از درد کمرم زندگی ندارم خدا از پرسنل بیمارستان رازی هم نگذره که رسیدگی به مصدوما نکردن تنها کارشون گرفتن عکس و ترخیص بیمارها بود و بیرون کردن بیمارا از بیمارستان حتی نمازخونه داخل حیاط روهم با بدبختی دادن به مصدوما که برن داخلش انسانیت از بین رفته فقط خدا به مامورای اورژانس و حلال احمر خیر و سلامتی بده که با جون و دل بهمون کمک کردن و مارو تا بیمارستان همراهی کردن بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد بودن
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان