۱۲۰ دوربین ترافیک قزوین را مدیریت می‌کنند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ۱۲۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری به همراه ۴۲ چراغ هوشمند مرکزی ترافیک سطح شهر و تقاطع‌های قزوین را مدیریت می‌کنند.

۱۲۰ دوربین ترافیک قزوین را مدیریت می‌کنند

به گزارش قزوین‌نیوز، اسماعیل عرشیان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، اظهار کرد: مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قزوین در حوزه طرح ترافیکی و محدوده آن تا پایان شهریور ماه امسال به پایان می‌رسد و مراحل اجرای مصوبات آن نیز از سوی این معاونت آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مطالعات ارزیابی و امکان‌سنجی اجرای طرح ترافیک شهر قزوین و محدوده آن در شورای ترافیک استان نیز مطرح شده، بیان کرد: استفاده از نقطه نظرات کارشناسان ترافیکی، نخبگان و پژوهشگران شهری را در رابطه با موضوع طرح ترافیکی بسیار اهمیت دارد و با توجه به حساسیت موضوع و اینکه بررسی‌ها بایستی تمامی ابعاد لازم در بخش اقدامات ترافیکی را در بر بگیرد، پرسشنامه‌هایی نیز در این رابطه آماده و توزیع شده است.

این مسئول ادامه داد: ۱۲۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری به همراه ۴۲ چراغ هوشمند مرکزی ترافیک سطح شهر و تقاطع‌های قزوین را مدیریت می‌کنند و ۳۴ دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت در سطح شهر قزوین فعال بوده که از این میان ۲۵ دستگاه دوربین دارای کد پلیس بوده و ۹ دستگاه دیگر نیز در مراحل پایانی اخذ کد پلیس هستند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان