رئیس شورای روستایی تراتون:

ادعای اجبار دهیاران برای تبلیغ جلیلی صحت ندارد/ از رسانه منتشرکننده شکایت کردم

رئیس شورای روستایی «تراتون» از توابع استان قزوین ادعای اجبار دهیاران قزوینی برای تبلیغ جلیلی را که توسط یکی از رسانه‌های جریان اصلاحطلب در قزوین مطرح شده بود را تکذیب کرد.

ادعای اجبار دهیاران برای تبلیغ جلیلی صحت ندارد

به گزارش قزوین‌نیوز، روز گذشته رسانه وابسته به جریان اصلاحات به نقل از رئیس شورای روستایی «تراتون» از توابع استان قزوین مدعی شد که معاون امور هماهنگی استاندار قزوین در جلسه‌ای، دهیاران را برای تبلیغ و حمایت از سعید جلیلی اجبار کرده است.

این رسانه به نقل از محمد بخشی، رئیس شورای روستایی تراتون نوشته است: «مهدی رجحانی از دهیاران قزوینی خواسته در راستای تبلیغ و حمایت از سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.»

رسانه «تیتر قزوین» مدعی شده که محمد بخشی در اعتراض به درخواست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین جلسه را ترک کرده است.

پایگاه خبری قزوین‌نیوز به منظور بررسی جزئیات بیشتر با رئیس شورای روستایی تراتون به گفت‌وگو پرداخت.

محمد بخشی، در گفتگوی تلفنی با خبرنگار قزوین‌نیوز گفت: این موضوعات که توسط برخی رسانه‌ها در مورد اجبار دهیاران قزوینی برای تبلیغ و حمایت از سعید جلیلی به نقل از اينجانب منتشر شده، صحت ندارد و بنده آن را تأیید نمی‌کنم.

رئیس شورای روستایی تراتون در ادامه افزود: صبح امروز این موضوع را از طریق دستگاه قضایی پیگیری و در نتیجه از مدیرمسئول این رسانه شکایت کردم.

به گزارش قزوین‌نیوز، چندی پیش مدیر مسئول رسانه تیتر قزوین و رئیس خانه مطبوعات قزوین با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی X جلیلی و حامیان وی را به طالبان تشبیه کرده بود.

بلافاصله در پی انتشار این مطلب توهين‌آميز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از اعلام جرم علیه این خبرنگار به اتهام «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» خبر داد.

انتهای پیام/



نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان